Kimse mükemmel değildir!

Kalite 99.98%
Tasarım 99%
Memnuniyet 99.99%

Ana politikamız müşterilerimizin geri bildirimlerini, müşteri odaklı yaklaşımla işleyerek, etkili ve verimli şekilde en hızlı çözüme ulaştırarak, proseslerimizi devamlı iyileştirmek ve sonucunda müşteri memnuniyetini arttırmaktır.

  • Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde, kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almak,
  • Satış öncesinde ve satış sonrasında tüm süreçlerimizi “müşteri odaklı” bir yaklaşımla gerçekleştirmek,
  • Müşterilerimizden gelen her bir şikayeti yasal mevzuat şartlarına tam uyum içinde, objektif, tarafsız, adil ve gizlilik anlayışı içerisinde değerlendirmek ve çözüm sunmak,
  • Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini kolayca iletmesi için gerekli iletişim altyapısının sürekliliğini ve erişilebilirliğini sağlamak,