Ana politikamız müşterilerimizin geri bildirimlerini, müşteri odaklı yaklaşımla işleyerek, etkili ve verimli şekilde en hızlı çözüme ulaştırarak, proseslerimizi devamlı iyileştirmek ve sonucunda müşteri memnuniyetini arttırmaktır.
- Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde, kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almak,
- Satış öncesinde ve satış sonrasında tüm süreçlerimizi “müşteri odaklı” bir yaklaşımla gerçekleştirmek,
- Müşterilerimizden gelen her bir şikayeti yasal mevzuat şartlarına tam uyum içinde, objektif, tarafsız, adil ve gizlilik anlayışı içerisinde değerlendirmek ve çözüm sunmak,
- Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini kolayca iletmesi için gerekli iletişim altyapısının sürekliliğini ve erişilebilirliğini sağlamak,